Weer een weekje verder - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bo Martens - WaarBenJij.nu Weer een weekje verder - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bo Martens - WaarBenJij.nu

Weer een weekje verder

Blijf op de hoogte en volg Bo

04 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Er zijn al 10 dagen voorbij, de tijd vliegt hier! Hier een update van de laatste dagen:

Vrijdag avond zijn we naar een feest geweest met het hele studentenhuis. Het begon in een café, daarna hebben we een tijdje rondgereden in een partybus en werden afgezet bij een hotel waar de poolparty was. Het was een gezellige avond met veel dansjes en drankjes.

Zaterdag was iedereen moe van het feest, maar wij hadden om 10 uur de city-tour gepland staan.. Deze viel helaas ook tegen, omdat we alleen maar in één straat hebben rondgelopen met winkels.
's Avonds ben ik met drie huisgenoten wat gaan drinken bij 't vat en we waren rond 2 uur thuis. Elise en ik gingen voorzichtig onze kamer in, want.... we hadden een huisgenoot erbij gekregen; een gekko haha. Gelukkig konden we hem nergens zien of horen.

Zondag ochtend zijn we naar de markt geweest bij ons om de hoek, maar ze hadden vooral veel groente en fruit. 's Avonds zijn we lekker uiteten geweest en gingen op tijd naar huis, omdat we maandag om 6 uur ons bed uit moesten. We lagen lekker te slapen toen opeens het brandalarm bij ons op de kamer af ging.. Onze huisbaas kwam eraan en zei dat er niets aan de hand was. Gelukkig maar ;) haha

Maandag, dinsdag en vandaag stage gehad van half 8 tot kwart voor 2 en dat beviel prima! Ik heb een leuke stagebegeleider en een leuke klas. Groep 1/2 met 14 kindjes.

Morgen ook nog een ochtend stage en daarna weekend!

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte! XXX

• 04 Maart 2015 - 20:36

Dion:

Hee bootje,
    Gelukkig is je stage leuk en heb je allemaal leuke dingen gedaan! Al wel een beetje gewend aan het huis?
    Groetjes van ons allemaal en een dikke kus!

• 04 Maart 2015 - 21:05

Mirjam:

Hey meisje,
    Fijn te lezen dat het goed gaat!!
    Hier gaat t ook goed hoor, ik slink nog steeds.
    Veel liefs mama
    Xxxxxxxxx

• 04 Maart 2015 - 22:40

Rachel:

He Bo leuk om te lezen dat je je goed vermaakt en dat je een leuke klas heb blijf je volgen xxx en tot over 8weken he dikke kus xx

• 04 Maart 2015 - 23:15

Stan:

Hee bo,

Fijn om te horen dat het goed gaat daar!
    Had al van Dion foto's gezien. Ben je al een beetje gewend daar?
    En gaat alles goed op stage?

Xx Stan

• 05 Maart 2015 - 10:34

Miranda Kraus:

Hee Bo,

Ik zie dat je je prima vermaakt! Fijn ook, dat het zo goed klikt met je huisgenoten. feestje hier, etentje daar..... komt helemaal goed!

• 05 Maart 2015 - 10:40

Miranda Kraus:

En aaaaaawww...... Dat klasje van jou! Wat een lieve, kleine, schattige kindjes!
    Anyway, leuk leuk om te zien en te lezen dat het zo goed met je gaat.

Groetjes,
    Miranda
    (Die het niet voor elkaar kreeg om vier regeltjes in bericht te krijgen)